موضوع :  انتشار بروز رسانی Update 2 برای نرم افزار Visual Studio 2012 توسط شرکت مایکروسافت
  دفعات بازدید :  ۱۰۷۹۶
 نویسنده :  مرتضی صحراگرد
 تاریخ انتشار :  ۱۳۹۲/۱/۱۷
ارسال لینک صفحه برای دوستان ارسال لینک صفحه برای دوستان  اضافه کردن به علاقه مندیها اضافه کردن به علاقه مندیها نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

 

شرکت مایکروسافت سر انجام در تاریخ چهارم آوریل یعنی 15 فروردین ماه سال 1391 بروز رسانی Update 2 برای نرم افزار Visual Studio 2012 را منتشر نمود. این بروز رسانی شامل رفع بسیاری از باگ ها و افزوده شدن امکانات جالب می باشد که برخی از این تغییرات را در اینجا ملاحظه می کنید.

برای دریافت این بروز رسانی می توانید به این آدرس مراجعه نموده و فایل اجرایی حدود 1 مگابایتی را دریافت کنید. سپس با اجرای این فایل فایل های مربوطه بارگذاری شده و به شکل خودکار بروز رسانی انجام خواهد شد. متاسفانه اندازه فایل هایی که جهت بروز رسانی باید دریافت شوند حدود 1800 مگابایت می باشد! بنابراین پیشنهاد می شود که ابتدا فایل ها را به روش توضیح داده شده در ادامه این خبر دریافت نموده و سپس آن را نصب کنید. بدین وسیله این بروز رسانی را برای همیشه در اختیار خواهید داشت.

ابتدا به اینجا مراجعه نموده و فایل 1 مگابایتی را دریافت کنید. فایل مربوطه را در پوشه ای قرار داده و پنجره دستورات ویندوز را (Command Prompt) باز کنید. اکنون مسیر پوشه مربوط را در این پنجره وارد نموده و مطابق شکل زیر دستور اجرای فایل را به همراه پارامتر   /Layout صادر کنید.


اکنون منتظر بمانید تا پنجره دریافت این بروز رسانی مطابق شکل زیر باز شود و اکنون می توانید محل ذخیره سازی فایل ها را مشخص نمودن و روی دکمه Download کلیک کنید. پس از اینکه کلیه بروز رسانی ها دانلود شد، می توانید به داخل پوشه مربوط رفته و فایل اجرای نصب بروز رسانی را اجرا کنید.